Οσο δεν δημοσιοποιούνται τα ποσά της λίστας Πέτσα, νομιμοποιείται κανείς να εικάζει ότι υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα εκείνος υποθέτει πως υπάρχει με το περιεχόμενό της. Οπως, ας πούμε, ότι η δημοσίευσή της θα προκαλούσε μεγαλύτερη ζημιά από εκείνη που έχει κάνει μέχρι τώρα η απόκρυψή της. Το ίδιο ισχύει και όσο η αντίδραση των κυβερνητικών περιορίζεται στο «κι ο ΣΥΡΙΖΑ τα ίδια έκανε». Με άλλα λόγια, η εν λόγω λίστα είναι η τέλεια αντιπολιτευτική ευκαιρία για κάθε κόμμα της αντιπολίτευσης – ειδικά της μείζονος. Κι όμως, ο ΣΥΡΙΖΑ κατόρθωσε με το σποτ του να στρέψει την κουβέντα στη σχεδόν καταστατική του ως κόμμα εξουσίας κόντρα με τα μίντια. Ο αριστερός αντίλογος, βέβαια, θέλει τον διαδικτυακό «ντόρο» του διαφημιστικού να επιβεβαιώνει πως η κακή δημοσιότητα είναι καλύτερη από την καθόλου δημοσιότητα. Οσοι τον ενστερνίζονται πανηγυρίζουν μάλιστα ότι ήταν το πιο εμπορικό σποτ του ΣΥΡΙΖΑ από τον Ιούλιο του 2019 κι έπειτα. Ως την Κυριακή είχε πάνω από 400.000 views στα κομματικά σόσιαλ μίντια, λένε.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ