Λίγα πράγματα κάνουν πραγματικά τη διαφορά σε μια επιχείρηση όσο η εξυπηρέτηση. Δεν είναι απλώς ότι προσφέρεται ένα καλύτερο προϊόν. Κυρίως είναι ότι έτσι διαμορφώνεται μια διαφορετική σχέση με τον πελάτη, που υπερβαίνει την απλή συναλλαγή και παραπέμπει πολύ περισσότερο σε μια αίσθηση πρόνοιας ως προς τις ανάγκες του. Ομως, η αποτελεσματική εξυπηρέτηση ξεκινά από την επικοινωνία. Σε μια εποχή όπου η διαχείριση του χρόνου είναι κεντρικό ζήτημα και όπου η ανάγκη να μπορεί κάποιος να κανονίσει κάτι χωρίς να είναι απαραίτητη η φυσική του παρουσία, γίνεται όλο και επιτακτική, η τεχνολογία της επικοινωνίας έρχεται να διευκολύνει αυτή την κρίσιμη διάσταση της εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης. Δεν είναι τυχαίο που ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται προς τέτοια εργαλεία για να προσφέρουν στους πελάτες τους μια εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ