Η Amazon αναδείχθηκε και φέτος ως η μάρκα (εμπορικό σήμα – brand) με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο. Η αξία αυτή έφτασε τα 415,9 δισ. δολάρια καταγράφοντας αύξηση κατά 30% σε σύγκριση με πέρυσι σύμφωνα με τη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία συμβούλων Kantar. Η αξία της εταιρείας ενισχύθηκε, όπως όλα δείχνουν, εν μέσω πανδημίας, καθώς περισσότεροι καταναλωτές αποφάσισαν να κάνουν τα ψώνια τους διαδικτυακά. Οπως σημειώνει η Kantor, οι τιμές των μετοχών των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon, οι οποίες πουλάνε μεγάλη γκάμα από είδη για καταναλωτές, σημείωσαν άνοδο τον Απρίλιο επειδή οι επενδυτές στράφηκαν σε αυτές εν μέσω της κρίσης. Αντίθετα, η πανδημία έπληξε τις μετοχές και τις δραστηριότητες επιχειρήσεων με παραδοσιακά φυσικά καταστήματα, τα οποία και έμειναν κλειστά για αρκετό διάστημα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ