Η Amazon αναδείχθηκε και φέτος ως η μάρκα (εμπορικό σήμα – brand) με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο. Η αξία αυτή έφτασε τα 415,9 δισ. δολάρια καταγράφοντας αύξηση κατά 30% σε σύγκριση με πέρυσι σύμφωνα με τη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα η εταιρεία συμβούλων Kantar. Η αξία της εταιρείας ενισχύθηκε, όπως όλα δείχνουν, εν μέσω πανδημίας, καθώς περισσότεροι καταναλωτές αποφάσισαν να κάνουν τα ψώνια τους διαδικτυακά. Οπως σημειώνει η Kantor, οι τιμές των μετοχών των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Amazon, οι οποίες πουλάνε μεγάλη γκάμα από είδη για καταναλωτές, σημείωσαν άνοδο τον Απρίλιο επειδή οι επενδυτές στράφηκαν σε αυτές εν μέσω της κρίσης. Αντίθετα, η πανδημία έπληξε τις μετοχές και τις δραστηριότητες επιχειρήσεων με παραδοσιακά φυσικά καταστήματα, τα οποία και έμειναν κλειστά για αρκετό διάστημα.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ