Είναι ίσως μία από τις παραγνωρισμένες στιγμές στη διαδικασία της ανάγνωσης: η πρώτη επαφή με το εξώφυλλο και τον σχεδιασμό του βιβλίου ανά χείρας. Το στήσιμο, η γραμματοσειρά, η διάταξη των χαρακτήρων, το τύπωμα συνδέονται με τις μικρές ή τις μεγάλες προσδοκίες του αναγνώστη, περνούν στο συναισθηματικό του αρχείο για μια ιδιότυπη ταξινόμηση – «το είχα διαβάσει στο βιβλίο με την πράσινη ράχη». Τέτοιες σκόρπιες σκέψεις γέννησε η νέα σειρά λογοτεχνίας των εκδόσεων Loggia, με το πράσινο εξώφυλλο και τα λευκά στοιχεία Warnock, την οποία σχεδίασε καλλιτεχνικά ο έμπειρος Γιάννης Κουρούδης του Κ2 Design. Ακόμη κι έτσι ήταν η πιο πρόσφατη αφορμή, καθώς δεν είναι η μόνη που συνδυάζει τους ιδιαίτερους τίτλους με την αντίστοιχη αισθητική (αναφέρουμε ενδεικτικά εδώ τις εκδόσεις Αγρα, Κίχλη, Στερέωμα, Δώμα, Περισπωμένη, Μελάνι, Μάγμα, Οξύ, αλλά και Πόλις, τελευταίο δείγμα των οποίων είναι τα μοβ ανάγλυφα γράμματα στον τίτλο «Ωσπου οι πέτρες να γίνουν ελαφρύτερες απ’ το νερό» του Αντόνιο Λόμπο Αντούνες).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ