Στον ανθρώπινο παράγοντα και στα συστήματα πέδησης του ηλικίας… 37 ετών (!) συρμού των ΗΣΑΠ, που χθες το μεσημέρι προσέκρουσε με δύναμη στο τέρμα της αποβάθρας του σταθμού της Κηφισιάς, προκαλώντας τον ελαφρύ τραυματισμό οκτώ επιβατών, έχει επικεντρωθεί ο έλεγχος των εμπειρογνωμόνων του Οργανισμού. Οι πρώτες ενδείξεις των τεχνικών του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου που εξέτασαν επί τόπου τον συγκεκριμένο συρμό οδηγούν στο συμπέρασμα ότι δεν λειτούργησαν σωστά οι μονάδες αντιολίσθησης του συστήματος «φρεναρίσματος». Παράλληλα, οι εμπειρογνώμονες ερευνούν την ορθότητα των χειρισμών του μηχανοδηγού (εάν φρενάρισε εγκαίρως), επισημαίνοντας ότι ακόμα και στα… ατμήλατα τρένα (!) τα συστήματα πέδησης λειτουργούσαν αποτελεσματικά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ