Το σπάσιμο του έργου για την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Πάτρα -Πύργος σε οκτώ τμήματα με πρόσχημα την ενίσχυση του ανταγωνισμού ήταν απλώς η κορυφή του παγόβουνου. Ο στόχος, όπως αποδείχθηκε, εκ των υστέρων, ήταν να μπει η εταιρεία του Χρήστου Καλογρίτσα στα πιο βαθιά – και πιο προσοδοφόρα – νερά της κατασκευαστικής αγοράς…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ