Αναπόσπαστο κομμάτι των καθημερινών συναλλαγών έγιναν λόγω της πανδημίας του Covid-19 οι ηλεκτρονικές αγορές και στην Ελλάδα. Ο περιορισμός των μετακινήσεων το προηγούμενο διάστημα και ο φόβος έκθεσης στον ιό οδήγησαν αρκετούς καταναλωτές, που δήλωναν τα προηγούμενα χρόνια αντίθετοι ή δίσταζαν να πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικές αγορές, στο να εντάξουν αυτόν τον τρόπο αγορών στις επιλογές τους, αντικαθιστώντας τις επισκέψεις στα φυσικά καταστήματα με τις αγορές μέσω Διαδικτύου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ