Επιστρέφει στον τόπο που, όπως παραδέχεται ο ίδιος, αποτελεί σταθερή πηγή έμπνευσης, την Αθήνα. Στήνει το δικό του μονοπάτι από βρετανικό σχιστόλιθο κάτω από τη σκιά του καμωμένου από πεντελικό μάρμαρο Παρθενώνα και καλείται να αναμετρηθεί όχι με τα αριστουργήματα της κλασικής αρχαιότητας αλλά με τον ίδιο του τον εαυτό, καθώς «ξαναβλέπει» το έργο που είχε φιλοτεχνήσει – ένα μονοπάτι από 280 μεμονωμένα κομμάτια σχιστόλιθου υπό τον τίτλο «Athens Slate Line» – 36 χρόνια μετά τη δημιουργία του και την παρουσίασή του στην Αθήνα. Αφορμή για να καλέσει ο εκ των πρωτοπόρων της Land Art, Ρίτσαρντ Λογνκ, το κοινό να ακολουθήσει το μονοπάτι του κοντά το Ιερό του Ελευθερέως Διονύσου, στη νότια κλιτύ της Ακρόπολης, δεν ήταν παρά η πρόσκληση του Πολιτιστικού Οργανισμού ΝΕΟΝ και της διευθύντριάς του Ελίνας Κουντούρη, η οποία επιμελείται και τη συγκεκριμένη εικαστική παρέμβαση. Δράση η οποία εντάσσεται τόσο στο πλαίσιο ενεργοποίησης των αρχαιολογικών χώρων μέσω της σύγχρονης τέχνης που έχει καθιερώσει το ΝΕΟΝ όσο και στον νέο θεσμό του υπουργείου Πολιτισμού «Ολη η Ελλάδα ένας Πολιτισμός».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ