Από τις πιο όμορφες και έξυπνες αμερικανίδες ηθοποιούς της γενιάς της, η Τζέσικα Τσαστέιν εμφανίζεται ως πρωταγωνίστρια αλλά και ως παραγωγός της ταινίας του Τέιτ Τέιλορ «Επικίνδυνη ομορφιά» («Ava», ΗΠΑ, 2020), πράγμα που αμέσως σημαίνει κάτι παραπάνω, κρίνοντας από τις ως τώρα επιλογές ρόλων της. Οντως, αυτό το πορτρέτο μιας πρώην αλκοολικής επαγγελματία δολοφόνου που θα βρεθεί στο μέσον μιας αλλόκοτης συνωμοσίας εναντίον της ξεφεύγει από τα κλισέ ανάλογων περιπετειών και γίνεται ένα αξιοπερίεργο γυναικείο δράμα, το οποίο χωρίς ν’ αρνείται τη δράση είναι φειδωλό στον εύκολο εντυπωσιασμό, εστιάζοντας στην ψυχή της κεντρικής ηρωίδας. Η Αβα συνηθίζει να μιλά με τους στόχους της πριν τελικά πατήσει τη σκανδάλη, γεγονός που εξυπηρετεί κάποιες εσωτερικές ανάγκες της αλλά που θα τη φέρει σε δύσκολη θέση με την «υπηρεσία» και τον διαμεσολαβητή τους (Τζον Μάλκοβιτς) που την έχει στρατολογήσει και θέλει να την προστατέψει. Συγχρόνως, βάρος δίνεται στην οικογενειακή κατάσταση της Αβα, την ερωτική αντιζηλία με την αδελφή της (Τζες Γουίξλερ), όπως και τη σχέση αγάπης – μίσους με τη μητέρα της (Τζίνα Ντέιβις). Ολα αυτά τα στοιχεία πλάθουν έναν κόσμο σχεδόν… καθημερινό, τον οποίο παρακολουθείς με περιέργεια, χωρίς να μπορείς να ξέρεις πού θα καταλήξει η ιστορία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι σκηνές μονομαχιών σώμα με σώμα που και πάλι αρνούνται τον εντυπωσιασμό και προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικές και πιστευτές, θυμίζοντας κάπως την «Τιμωρό» (2011) του Στίβεν Σόντερμπεργκ με την Τζίνα Καράνο στον ρόλο του τίτλου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ