Το κλείσιμο της Pizza Hut και η απώλεια εκατοντάδων θέσεων εργασίας είναι, σε έναν μόνο βαθμό, αποτέλεσμα της κρίσης του κορωνοϊού. Πολύ συχνά, εταιρείες που δεν προσαρμόστηκαν στην εποχή τους οδηγήθηκαν στην καταστροφή – κι η συγκεκριμένη αλυσίδα παρέμεινε δυσκίνητη και ακριβή για τα προϊόντα που παρείχε, ενώ μικρές επιχειρήσεις απείρως πιο ευέλικτες, με φρέσκα υλικά, ποικιλία και συνεχώς νέα προϊόντα κερδίζουν μερίδιο στην αγορά. Χωρίς ευελιξία, δεν πας πουθενά σε δύσκολους καιρούς.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ