Λίγο πριν από την ένταξη της Abarth (με σήμα τον σκορπιό) από τον ιδρυτή της Kάρλο Αμπαρθ στη FIAT το 1971, ένα μοντέλο της ιταλικής φίρμας, το Autobianchi A112 (που παρουσιάστηκε στα τέλη του ’60 στο σαλόνι αυτοκινήτου στο Τορίν) είχε ως στόχο να ταράξει τη μονοκρατορία του θρυλικού – και επίσης επιτυχημένου εμπορικά – Mini. Ο Αμπαρθ, δαιμόνιος επιχειρηματίας, είχε πετύχει μια από τις πιο ισχυρές εμπορικές συνέργειες, με μοντέλα που θα ενθουσίαζαν τους αγοραστές τη δεκαετία του ’70, «όαση» στην επερχόμενη πετρελαϊκή κρίση, που άλλαξε το προφίλ των αυτοκινήτων, με τους περισσότερους κατασκευαστές να στρέφονται σε αυτοκίνητα πόλης, με κινητήρες λιγότερο «λαίμαργους» για βενζίνη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ