Την ώρα που γράφονται ετούτες οι γραμμές δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε την κατάληξη που θα έχει ο πλους του «Ορούτς Ρέις» και του στόλου που το συνοδεύει στην Ανατολική Μεσόγειο. Δεν γνωρίζουμε επίσης, εξαιτίας περιορισμένων γνώσεων στο ναυτικό δίκαιο, εάν ο πλους του μπορεί να χαρακτηριστεί «αβλαβής διέλευση». Γνωρίζουμε ότι πλέει με ταχύτητα 3,9 κόμβων, την ταχύτητα δηλαδή με την οποία γίνονται οι σεισμικές έρευνες. Γνωρίζουμε ότι στη στενή του συνοδεία βρίσκονται δύο σκάφη τεχνικής υποστήριξης και πέντε τουλάχιστον πολεμικά πλοία. Γνωρίζουμε ότι έχει «απλώσει καλώδια». Προφανώς ερευνά. Για την ποιότητα των ερευνητικών του πορισμάτων δεν θα μπορούσαμε να πάρουμε όρκο. Γνωρίζουμε επίσης τη θέση του, δεν την κρύβουν οι Τούρκοι. Δεν βρίσκεται πλέον νοτίως του Καστελλόριζου, βρίσκεται (απομεσήμερο της Τρίτης 11 Αυγούστου) νοτίως της Ρόδου. Το πρωί στις 11 βρισκόταν 52 ναυτικά μίλια μέσα στην ελληνική υφαλοκρηπίδα, κατόπιν δεν υπήρχε λόγος πλέον να υπολογίζει κανείς το βάθος της παραβίασης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ