Με το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης των 48V προσφέρεται στην ελληνική αγορά και το νέο Fiesta. Το μηχανικό σύνολο διαθέτει κινητήρα 1 λίτρου με ένα σύστημα 48V, και προσφέρεται στην έκδοση με τους 155 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 240 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Περιλαμβάνει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε τρικύλινδρο κινητήρα, με την οικονομία καυσίμου να ορίζεται από το εργοστάσιο στα 4 λίτρα/100 χλμ. Ανάμεσα στις νέες τεχνολογίες που διαθέτει είναι και η FordPass Connect που επιτρέπει στον χρήστη να κλειδώσει, να ξεκλειδώσει, να βάλει μπροστά τον κινητήρα, αλλά και να εντοπίσει το αυτοκίνητο μέσω μιας ειδικής εφαρμογής στο smartphone του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ