Οι 30 βαθμοί που χωρίζουν τον Χάμιλτον από τον 22χρονο Μαξ Φερστάπεν ίσως να μην προβληματίζουν τον πρώτο, που οδεύει για την κατάκτηση του έβδομου τίτλου του. Επίσης, ο ακαταμάχητος πολυπρωταθλητής, που ταράζει τα νερά με τις εκκεντρικές εμφανίσεις του – και τις αντιρατσιστικές τοποθετήσεις του -, δείχνει να καθυστερεί την ανανέωση του συμβολαίου του, όχι επειδή σκέφτεται κάποια άλλη πρόταση, αλλά μάλλον για να ανεβάσει το κασέ του. Να σημειωθεί ότι το προηγούμενο συμβόλαιό του άγγιζε τα 40 εκατ. ευρώ για δύο χρόνια, όντας το πιο ακριβό συμβόλαιο που είχε συμβεί στη Formula 1. Πόσα χρήματα θα διαπραγματευθεί αυτή τη φορά ο Χάμιλτον; Ακόμη κανείς δεν γνωρίζει. Το σίγουρο είναι ότι η πανδημία έφερε αναγκαστικές περικοπές, κάτι που θα επηρεάσει και το κασέ του νούμερο 1 οδηγού στη Formula 1. Ο Χάμιλτον λίγο πριν ξεσπάσει η πανδημία και υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τη Mercedes-Benz ήταν έτοιμος, σύμφωνα με τον ξένο Τύπο, να τινάξει την μπάνκα στον αέρα. Ο 36χρονος πιλότος θα υπέγραφε στα τέλη Μαρτίου για τρία χρόνια, με τις ετήσιες απολαβές του να αγγίζουν τα 70 εκατ. ευρώ. Ομως, οι θεαματικά υψηλότερες απολαβές φαίνεται ότι πήγαν περίπατο, λόγω της πανδημίας, μια και ομάδες και διοργανωτές βλέπουν τα έσοδά τους να καταβαραθρώνονται ταχύτατα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ