Η σύγχρονη κοκκινοσκουφίτσα που έχει ανατραφεί με τον ήχο της διαφήμισης, έλεγε ο Μάρσαλ ΜακΛούαν, δεν έχει κανένα πρόβλημα να φαγωθεί από τους λύκους. Παρότι το τσιτάτο αρθρώθηκε την εποχή της παντοδυναμίας της τηλεόρασης – κι από τότε έχουν αλλάξει πολλά -, κάποιοι πολιτικοί φαίνεται να το πιστεύουν ακόμη. Να το ενστερνίζονται σε τέτοιο βαθμό ώστε να βγάζουν σποτ τα οποία αντιμετωπίζουν τους θεατές περίπου σαν ηρωίδες παραμυθιών έτοιμες, σχεδόν πρόθυμες, να εξαπατηθούν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ