Ο συλλογισμός είναι οργανωμένος, τα γραφήματα πολύχρωμα και το συμπέρασμα, αν και λίγο πολύπλοκο, ακούγεται πάντως πειστικό: «Η μετατροπή μιας τάξης 25 μαθητών σε τάξη 15 μαθητών εξαλείφει μόλις το 4% των ανά 2 αποστάσεων την ώρα του μαθήματος, ενώ διπλασιάζει τον χρόνο έκθεσης των εκπαιδευτικών». Αν η φράση αυτή είχε διατυπωθεί από τα χείλη του Σωτήρη Τσιόδρα, ως η όχι κατ’ ανάγκη ομόφωνη ετυμηγορία της επιτροπής λοιμωξιολόγων, η συζήτηση θα είχε τελειώσει κάπου εδώ: η μείωση του αριθμού των μαθητών στην τάξη είναι περιττή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ