Ο Σεπτέμβριος για τα ελληνικά πολιτικά κόμματα είναι συνήθως ο μήνας της ΔΕΘ. Για την Κεντροαριστερά, όμως, ήταν ανέκαθεν ο μήνας της πασοκικής επετείου – η οποία, στην αρχή κάθε φθινοπώρου, λειτουργούσε ως προπομπός για την υπόλοιπη σεζόν: τα μηνύματα της 3ης Σεπτέμβρη ακολουθούσαν το κόμμα μέχρι το επόμενο φθινόπωρο. Αυτή τη φορά, εκτός από τον ευνόητο συμβολισμό που επιδιώκει η Χαριλάου Τρικούπη επιλέγοντας τη θεματική του ΕΣΥ, το μήνυμα που εκπέμπεται έχει να κάνει με το επόμενο βήμα του Κινήματος Αλλαγής: πώς δηλαδή θα καταφέρει να «ξεκολλήσει» δημοσκοπικά, κερδίζοντας περισσότερο χώρο στο αντιπολιτευτικό πεδίο. Κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο εάν χρησιμοποιήσουν το ρετρό χωρίς αυτό να τους καταπίνει.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ