Οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών εξαιτίας της πανδημίας, που είχε ως συνέπεια και τη ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, έκαναν το πλαστικό χρήμα να κυριαρχεί στις καθημερινές συναλλαγές των Ελλήνων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ