Είναι εμβληματικά, αναγνωρίσιμα ακόμη κι από εκείνους που δεν δηλώνουν φιλότεχνοι, έχουν χυθεί για την ιστορία και την ερμηνεία τους αμέτρητοι τόνοι μελανιού. Πριν κατακτήσουν μια θέση ως πέντε από τα σημαντικότερα έργα στην παγκόσμια ιστορία της τέχνης, σκανδάλισαν, απορρίφθηκαν, έκρυψαν ανάμεσα σε όσα προφανή απεικόνιζαν από αυτοπροσωπογραφίες έως πολιτικά και κοινωνικά μηνύματα, άφησαν ερωτικά υπονοούμενα, επηρέασαν τις επόμενες γενιές. Κι είναι αυτές οι λιγότερο γνωστές ιστορίες που συνδέουν ως αόρατο νήμα το «Πρόγευμα στη χλόη» του Εντουάρ Μανέ με την «Κούνια» του Ζαν Ονορέ Φραγκονάρ, την «Γκερνίκα» του Πάμπλο Πικάσο με την «Αφροδίτη του Ουρμπίνο» του Τιτσιάνο και την «Εμμονή της μνήμης» του Σαλβαδόρ Νταλί
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ