Ποια είναι η επόμενη InstaShop; Η εξαγορά της startup που έφτιαξαν το 2015 στο Ντουμπάι δύο διπλωματούχοι του Τμήματος Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης από τη γερμανική Delivery Hero έναντι του ποσού των 360 εκατομμυρίων δολαρίων – από τα οποία, τα 270 εκατομμύρια στο χέρι και τα υπόλοιπα με την επίτευξη των στόχων ανάπτυξης – έστρεψε για τα καλά το ενδιαφέρον επιχειρηματικών και επενδυτικών κύκλων προς την πλευρά του εγχώριου οικοσυστήματος καινοτομίας που αποτελεί χάρις στο έμψυχο δυναμικό του – τα «μυαλά» με τις ιδέες που γεννούν εφαρμογές και λύσεις εμπορικά αξιοποιήσιμες σε ευρεία κλίμακα – μια αναδυόμενη δύναμη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ