Δεν βρίσκει σύμφωνα τα πανεπιστήμια, όπως φαίνεται, η πρόταση του υπουργείου Παιδείας για θέσπιση βαθμολογικού πλαφόν σε ένα μάθημα βαρύτητας ανά επιστημονικό πεδίο, ώστε να μην έχουμε ξανά τα αποκαρδιωτικά αποτελέσματα που προέκυψαν φέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Κι αυτό, γιατί για άλλη μια φορά, η πρόταση κρίνεται ως ημίμετρο, σε μια χρονιά κατά την οποία δεν χρειάζονται πρόχειρες δηλώσεις, αλλά ένας προσεκτικός σχεδιασμός με ορίζοντα αρκετών ετών μπροστά και τη συμμετοχή σοβαρών και έμπειρων επιστημόνων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ