Σε μια χώρα που είχε ανακαλύψει τη σχεδόν κανιβαλική ευχαρίστηση της παρακολούθησης ριάλιτι πολύ πριν οι Ελληνες αρχίσουν να συντονίζονται στους δέκτες τους όπως στήνονται μπροστά από μια κλειδαρότρυπα, τη Βρετανία, η κυβέρνηση αποφάσισε να χρησιμοποιήσει την επιρροή των αγοριών και των κοριτσιών της διπλανής πόρτας προκειμένου να αναχαιτίσει τη διασπορά του COVID-19. Αυτά κλήθηκαν να διαφημίσουν το πρόγραμμα διεξαγωγής τεστ του NHS, μια και η καμπάνια του βρετανικού ΕΣΥ δεν είχε καταφέρει να πείσει το σύνολο των επαφών των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων να εξεταστούν. Οι σταρ των ριάλιτι πούλησαν τα πρόσωπά τους στο κράτος για χάρη της δημόσιας υγείας, αλλά ταυτόχρονα τα λάνσαραν και για προσωπικούς σκοπούς στα σόσιαλ μίντια χωρίς να τηρούν κανένα από τα υγειονομικά μέτρα που οι καιροί επιβάλλουν και τα οποία προμόταραν επί πληρωμή. Αν έχει μια αξία η ιστορία, είναι πως φωτίζει τη ρηχότητα των ειδώλων που χτίζουν τέτοιες εκπομπές. Εκπομπές τις οποίες αποφάσισε να ξανασερβίρει ως το πιο γκουρμέ της πιάτο η ελληνική τιβί.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ