Είκοσι θέσεις είναι όλες και όλες και όπως είναι φυσικό δεν είναι απλά ανάρπαστες, αλλά δίνονται μεγάλες μάχες για τη διεκδίκησή τους – ακόμη και στις μικρότερες ομάδες, όπου αποτελεί την καταξίωση των οδηγών αγώνων που προέρχονται από το προπύργιό της, τη Formula 2. Και αν η πρωταθλήτρια Mercedes έχει ήδη κλειδώσει τον Χάμιλτον και τον Μπότας (κάτι που έχει πράξει ήδη η Renault κ.ά.), υπάρχουν προς το παρόν κενές θέσεις, που σίγουρα θα αλλάξουν τον χάρτη των διδύμων πίσω από τα γρήγορα τιμόνια των μονοθεσίων για το επόμενο πρωτάθλημα. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον Σεμπάστιαν Φέτελ, που είδε την «πόρτα της εξόδου» από τη Ferrari τον περασμένο Μάιο, κάτι που είναι πολύ πιθανόν να έχει επηρεάσει και τη φετινή επίδοσή του και θα συνεχίσει να την επηρεάζει έως τα τέλη της σεζόν, όταν κλείσει τον αγωνιστικό του κύκλο με την απογοητευτική ιταλική ομάδα. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ δείχνει να είναι πολύ κοντά με ένα… ταπεινό συμβόλαιο με την Aston Martin, το θρυλικό όνομα που θα κάνει την εμφάνισή του στις πίστες ύστερα από έξι δεκαετίες με τα μονοθέσια της Racing Point, που τρέχει φέτος στο πρωτάθλημα με ανεμική παρουσία. Ο Φέτελ κατάγεται από τη Γερμανία, έχει κερδίσει 4 παγκόσμια πρωταθλήματα, είναι 33 ετών και αναμένει το «πράσινο φως» για τη μεταγραφή του στη νεοσύστατη ομάδα που θα του δώσει περίπου 15 εκατομμύρια δολάρια – σχεδόν τα μισά από όσα παίρνει από τη Ferrari. H Αston Martin είναι «οικογενειακό μαγαζί», μια και μεγαλομέτοχος στη συγκεκριμένη ομάδα είναι ο καναδός δισεκατομμυριούχους Λόρενς Στρολ και ένας από τους δύο σημερινούς οδηγούς είναι ο 21 χρονος γιος του Λανς Στρολ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ