Την ώρα που οι καλλιτέχνες συνασπίζονται για μια ακόμη συγκέντρωση διαμαρτυρίας την ερχόμενη Πέμπτη διεκδικώντας κρατική υποστήριξη για την επιβίωσή τους, μια εντελώς διαφορετική εικόνα για την Αθήνα και την πολιτιστική της κίνηση – με έμφαση στα εικαστικά  – δίνουν οι «Financial Times» σε εκτενές τους άρθρο. Η Αθήνα παίρνει διαστάσεις σχεδόν Νέας Υόρκης των Βαλκανίων, με ιδιοκτήτες γκαλερί να μιλούν για την ελληνική εικαστική σκηνή, τις διεθνείς τους συνεργασίες – με αναφορά στο γεγονός ότι οι εκθέσεις με έργα ξένων καλλιτεχνών κάνουν σπουδαίες πωλήσεις σε αλλοδαπούς κατά κύριο λόγο συλλέκτες – και τις αλλαγές που έχουν σημειωθεί την τελευταία δεκαετία στο εικαστικό τοπίο εντός των ελληνικών συνόρων. Ενδιαφέρον είναι ωστόσο ότι ενώ στο άρθρο καταθέτουν τις απόψεις τους και υπεύθυνοι θεσμικών φορέων, συλλέκτες και καλλιτέχνες, δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά στο νεόκοπο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και στον ρόλο που έχει παίξει, αλλά και σε αυτόν που ενδέχεται να έχει στη διαμόρφωση του εικαστικού τοπίου. Σε κάθε περίπτωση, διαβάζοντας το εν λόγω άρθρο ο αναγνώστης έχει την εντύπωση πως στην Αθήνα λειτουργεί μόνο ένα ανθεκτικό εικαστικό μελίσσι, σαν ένα νόμισμα με μία μόνο όψη, χωρίς να υπάρχει και η πλευρά εκείνων των καλλιτεχνών που έχουν πληγεί από την οικονομική κρίση και την πανδημία, με τις εκθέσεις τους να ακυρώνονται η μία μετά την άλλη, αντιμετωπίζοντας ακόμη και προβλήματα βιοπορισμού.