Μισό αιώνα πίσω, στις 13 Σεπτεμβρίου του 1970, ο αμερικανός οικονομολόγος Μίλτον Φρίντμαν υπέγραψε στο New York Times Magazine ένα άρθρο με τίτλο «Η κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων είναι να αυξάνουν τα κέρδη τους». O Φρίντμαν, που έμελλε να τιμηθεί το 1976 με Νομπέλ Οικονομίας, ανέλυε εκεί αυτό που θα γινόταν γνωστό ως Δόγμα Φρίντμαν – και αποδείχθηκε, καλώς ή κακώς, η ιδέα με τη μεγαλύτερη επιρροή στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα. Πενήντα χρόνια αργότερα, ωστόσο, εν μέσω αυξανόμενων ανισοτήτων, μαζικών πυρκαγιών στην Καλιφόρνια και αλλού, και συνεχών διαδηλώσεων στις ΗΠΑ υπέρ της φυλετικής δικαιοσύνης, μοιάζει κενή και παρωχημένη.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ