Παράδειγμα 1ο. Το 2011, μία από τους διαχειριστές των σόσιαλ μίντια του Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, μιας ανθρωπιστικής οργάνωσης που έχει το σύνθημα «Ψηλά τα μανίκια. Ανοιχτές οι καρδιές. Oλοι μαζί», έκανε λάθος και ανέβασε στον επίσημο λογαριασμό του οργανισμού στο Twitter, αντί για τον προσωπικό της λογαριασμό, το εξής tweet: «Ο Ράιαν βρήκε ακόμα τέσσερις συσκευασίες μπίρας Midas Touch της Dogfish Head… όταν πίνουμε το κάνουμε καλά #γινόμαστελιάρδα». Πέρασε μία ολόκληρη ώρα μέχρι να πάρει είδηση τι είχε συμβεί η διευθύντρια σόσιαλ μίντια του οργανισμού, η Ουέντι Χάρμαν, η οποία κατέβασε αμέσως το επίμαχο μήνυμα και ανέβασε οσονούπω ένα άλλο, αναγνωρίζοντας με χιούμορ το λάθος: «Διαγράψαμε το απείθαρχο tweet αλλά μείνετε ήσυχοι, ο Ερυθρός Σταυρός είναι νηφάλιος και κατασχέσαμε τα κλειδιά». Το επίκεντρο του ενδιαφέροντος των χρηστών μετατοπίστηκε από το «απείθαρχο» στο χιουμοριστικό tweet, και η Dogfish Head ενστερνίστηκε το hashtag #γινόμαστελιάρδα καλώντας τους χρήστες να κάνουν δωρεές στον Ερυθρό Σταυρό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ