Ο τρόπος που πλασάρεται ένα προϊόν έχει μεγαλύτερη αξία από το ίδιο το προϊόν. Η πρώτη διαφήμιση προφυλακτικών που εμφανίστηκε σε περιοδικό το 1709 προέτρεπε τους άνδρες να τα αγοράσουν γιατί είναι «μηχανές που προστατεύουν από τα τραύματα της αγάπης».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ