Η εκπαιδευτική «μηχανή» της χώρας ουσιαστικά σταμάτησε τη φετινή άνοιξη, στις 11 Μαρτίου. Η εκκίνησή της, ειδικά στην «αυγή» μιας νέας σχολικής χρονιάς, είναι κάτι που χρειάζεται υπομονή, προσεκτικό σχεδιασμό και συνεργασία. Κανένα από τα τρία δεν φαίνεται να προσφέρεται σήμερα. Μία εβδομάδα μόνο μετά το άνοιγμα των σχολείων, τμήματα αλλά και ολόκληρα συγκροτήματα κλείνουν το ένα μετά το άλλο, η ανησυχία απλώνεται, γονείς και εκπαιδευτικοί αλληλοκατηγορούνται, οι καταλήψεις ξεπερνούν ήδη τις 100 και κάθε μέρα αυξάνονται. Τι «εργαλεία» έχουν στα χέρια τους οι εκπαιδευτικοί; Μπορεί η μέθοδος της τηλεκπαίδευσης να λειτουργήσει σ’ αυτό το δεύτερο βήμα της;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ