Οι αστικές συγκοινωνίες, που τα τελευταία χρόνια πλέον τις λέμε κάπως αδόκιμα «μέσα μαζικής μεταφοράς», ανέκαθεν ήταν ένα πρόβλημα για την Αθήνα (για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης τα πράγματα ήσαν, και έχουν γίνει, ακόμα χειρότερα). Οταν έγινε το μετρό (έπειτα από αρκετές καθυστερήσεις και μέσα σε πολλή γκρίνια, αριστερής προέλευσης, ότι οι σταθμοί του δήθεν θα γίνονταν εστίες παραβατικότητας), η εικόνα των συγκοινωνιών βελτιώθηκε. Το μετρό περνούσε κάθε τρία λεπτά, ο ηλεκτρικός αναβαθμίστηκε σοβαρά και οι λεωφορειακές γραμμές αναδιαρθρώθηκαν, με την αγορά καινούργιων λεωφορείων και τον επανασχεδιασμό ορισμένων γραμμών, που έγινε δυνατός χάρη στη λειτουργία του μετρό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ