Η εμφάνιση της πανδημίας στη χώρα μας και το κλείσιμο των σχολικών μονάδων βρήκαν τον εκπαιδευτικό κόσμο εντελώς απροετοίμαστο. Το υπουργείο Παιδείας επιχείρησε να καλύψει το κενό στην εκπαιδευτική διαδικασία με την τηλεκπαίδευση. Ομως τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν ήταν αρκετά. Ενα μέρος των εκπαιδευτικών δεν ήταν εξοικειωμένο με τις νέες τεχνολογίες. Αλλωστε τα τελευταία δέκα χρόνια καμία επιμόρφωση δεν έγινε. Επιπροσθέτως, οι υποδομές στα σχολεία ήταν ανεπαρκείς, πολλοί μαθητές δεν διέθεταν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ενώ σε αρκετές περιοχές η ποιότητα του παρεχόμενου Διαδικτύου ήταν προβληματική. Επίσης, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ήταν παρωχημένης τεχνολογίας και αδυνατούσε να στηρίξει τους εκπαιδευτικούς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ