Μάσκες και λίγη γκρίνια. Αποστάσεις και πιο χαμηλοί ρυθμοί στις αίθουσες, την ώρα που στα γραφεία και στις διαδικτυακές συσκέψεις οι μηχανές της προετοιμασίας για τις επόμενες περιοδικές εκθέσεις είχαν «πάρει φωτιά». Ευκαιρία για ανοίγματα σε ψηφιακές υπηρεσίες που βελτιώνουν την εμπειρία του επισκέπτη, αλλά και χρόνος για επανεξέταση των εκθέσεων που προσφέρονται στο κοινό. Κι όλα αυτά βεβαίως κάτω από τη βαριά σκιά που δημιουργεί η πτώση στην προσέλευση κοινού σε ποσοστά που αγγίζουν, και σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνούν, το 70%. Ενδεικτικό είναι ότι στο Μουσείο Ακρόπολης κατά μέσο όρο κόπηκαν κατά 67% λιγότερα εισιτήρια σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2019, αν και κατά τον πρώτο καιρό λειτουργίας του υπήρχαν ημέρες που οι επισκέπτες ήταν μόλις λίγες δεκάδες. Στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο οι επισκέπτες μειώθηκαν κατά 78% και στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης – που μας παρείχε συγκριτικά στοιχεία με το 2018 – κατά 73,42% τον Ιούλιο και 58,13% τον Αύγουστο. Τα στοιχεία από το μουσείο Μπενάκη που αφορούν στο κεντρικό κτίριο για τον Ιούλιο αποτυπώνουν πτώση στην προσέλευση κατά 65% (21.157 το 2109 και 7.506 φέτος)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ