Είναι το τελευταίο καταφύγιο για τη βραδινή έξοδο, από τη στιγμή που οι μουσικές και θεατρικές παραστάσεις αναβάλλονται μέχρι νεωτέρας. Και παρότι σε γενικές γραμμές τα θερινά σινεμά σημείωσαν πτώση στα εισιτήρια και την επισκεψιμότητα – αναμενόμενο, θα παρατηρήσει κανείς -, η εικόνα δεν διαγράφεται με τα μελανότερα χρώματα, ακόμη και από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες με τους οποίους μίλησαν «ΤΑ ΝΕΑ». Οι παιδικές ταινίες, που λειτουργούν ως διαχρονικό γκαραντί, ορισμένες καλές επανεκδόσεις που ταιριάζουν με την αισθητική της θερινής εξόδου (όπως το «Τσαϊνατάουν»), αλλά και ελληνικές παραγωγές που ξεκίνησαν με ούριο άνεμο προ κορωνοϊού – όπως η «Μπαλάντα της τρύπιας καρδιάς» του Γιάννη Οικονομίδη – κράτησαν σε αρκετές περιπτώσεις τους κινηματογράφους σε ανεκτά επίπεδα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ