Στο Μιλάνο είναι πάντα όμορφα. Ακόμα και όταν οι επιστήμονες προειδοποιούν με ιδιαίτερη αυστηρότητα ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε κάθε μας βήμα. Μην ξεχνάμε ότι τον περασμένο Μάρτιο, τα πρώτα μαζικά κρούσματα του Covid-19, εμφανίστηκαν στη μητρόπολη της μόδας και του design. Οι πρώτοι μάλιστα Ελληνες που «χτυπήθηκαν» από την παγκόσμια πανδημία ήταν αυτοί οι οποίοι είχαν επισκεφθεί το Μιλάνο για να παρακολουθήσουν την εμβληματική Εβδομάδα Μόδας, η οποία πραγματοποιείται εδώ και χρόνια εκεί. Μια Εβδομάδα Μόδας που γνωρίζει παγκόσμια επιτυχία. Οι σημαντικότεροι οίκοι (Armani, Dolce & Gabbana, Versace, Fendi, Max Mara, Salvatore Ferragamo, Etro, Prada, Alberta Ferretti) παρουσιάζουν τις καινούργιες κολεξιόν τους με διεθνείς προσωπικότητες στις πρώτες σειρές. Η Bottega Veneta παρουσίασε από τον Ιούλιο ψηφιακά την pre-collection για την Ανοιξη – Καλοκαίρι του 2021 ενώ την ψηφιακή μορφή επέλεξε και ο ιστορικός οίκος Missoni. Οι υπόλοιποι ιταλικοί οίκοι «δείχνουν» (μέχρι αύριο Κυριακή) ζωντανά τα shows τους. Τα 28 λοιπόν live shows εναλλάσσονται με 24 σε ψηφιακή μορφή. Οι Dolce & Gabbana πάντως ήταν αυτοί που γέμισαν την πασαρέλα με χρώματα και αισιοδοξία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ