Ραντεβού σε θεατρική σκηνή, ενώ η ανάλυση των επιδημιολογικών δεδομένων καραδοκούσε; Είναι να αναρωτιέται όντως κανείς εάν πλέον έχει νόημα η προετοιμασία αντίστοιχων δημοσιογραφικών θεμάτων, όταν η νέα συνθήκη ανατρέπει τα δεδομένα (ακόμη και εντός της εβδομάδας). Αλλά δεν είναι η πρώτη φορά που πρέπει να δράσει κανείς με μία σχετική «άγνοια ρίσκου» όσον αφορά ημερομηνίες, deadlines και χρονοδιαγράμματα. Κυρίως επειδή οφείλουμε να ακούσουμε τους ανθρώπους του θεάτρου – και των άλλων τεχνών – σε αυτή την ιδιαίτερη συγκυρία. Τώρα που προσαρμόζουν από την αρχή την καθημερινότητά τους για να προσαρμόσουν στη συνέχεια με τους συναδέλφους τους την παράσταση που «θα ανέβαζαν». Γι’ αυτό και τα «Πρόσωπα» απευθύνθηκαν σε επτά ηθοποιούς, οι οποίες είτε συμμετείχαν σε παραστάσεις που αναβλήθηκαν (όπως οι «Κομμώτριες») είτε δοκιμάζονται στις πρόβες με μάσκα (όπως το «Τρίτο στεφάνι» κ.ά.). Κοινός τόπος μοιάζει να είναι η αφαίρεση οξυγόνου κατά τη διαδικασία της θεατρικής πράξης: η έλλειψη σωματικής επαφής μεταξύ ενός θιάσου. Αλλά και το πείσμα των ηθοποιών να αντεπεξέλθουν προτού χτυπήσει – το ελπίζουμε όλοι – το τρίτο κουδούνι.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ