Το Κίνημα Αλλαγής μετράει περισσότερους ακολούθους στο Facebook. Στην πραγματικότητα όμως είναι το Instagram του που δείχνει τον δρόμο στη νέα κεντροαριστερή ψηφιακή εποχή: μιλώντας για τις καταλήψεις και με σύνθημα «ουσία, όχι απουσία», το κόμμα ασκεί κριτική στην κυβέρνηση για τις πολυπληθείς τάξεις – χωρίς ωστόσο να συντάσσεται με τις καταλήψεις. Τη σχετική διαδικτυακή αφίσα κοσμεί ένας Αϊνστάιν με τη γλώσσα έξω. Χθες ένα αντίστοιχο story έδειχνε μια αστυνομευμένη πλατεία και ένα γεμάτο λεωφορείο. Το εναλλακτικό «πράσινο» Instagram δεν είναι πρόσφατο φαινόμενο. Πριν από λίγους μήνες, σε ένα ηχητικό για τον Αδωνη Γεωργιάδη και τη δήλωσή του για τα 5.000 ευρώ, ακουγόταν η χαρακτηριστική του ατάκα: «Τα λιγουρεύεστε;». Η ιδέα είναι δανεισμένη από ιστοσελίδες και λογαριασμούς που ειδικεύονται στο πολιτικό πείραγμα, είναι όμως αποδοτική. Στη Χαριλάου Τρικούπη θεωρούν πως, μέχρι ένα σημείο, η εικόνα του «γερασμένου» κόμματος που βγαίνει προς τα έξω είναι πρόβλημα επικοινωνίας. Γι’ αυτό το επικοινωνιακό επιτελείο έψαξε να βρει τρόπο ώστε να απευθυνθεί στη νεότερη γενιά. Και τον βρήκε στη σάτιρα: στόχος είναι το διαδικτυακό τρολάρισμα, που έπληξε το ΠΑΣΟΚ τα προηγούμενα χρόνια, να γίνει τώρα εργαλείο. Αυτή η διαδικτυακή διάλεκτος, στην οποία ο χώρος δεν είναι συνηθισμένος, κρίθηκε επιβεβλημένη γιατί όχι μόνο την κατανοούν οι σημερινοί σαραντάρηδες αλλά και τη μιλούν άπταιστα οι millennials. Και οι δύο ηλικιακές ομάδες είναι ένα στοίχημα για το κόμμα, καθώς εκεί ακόμη δεν βρίσκει την ανταπόκριση που θα ήθελε. Στόχος του νέου e-συστήματος, εξηγούν επιτελικά στελέχη, δεν είναι «τα χτυπήματα κάτω από τη μέση», αλλά η προβολή των κεντροαριστερών θέσεων με διαφορετικό τρόπο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ