Το φαινόμενο των σχολικών καταλήψεων το οποίο παρατηρούμε τα τελευταία τριάντα περίπου χρόνια με ιδιαίτερη συχνότητα είναι, ίσως, αποκαλυπτικό των αντιθέσεων της ελληνικής κοινωνίας. Των μειοψηφιών οι οποίες διεκδικούν έναν δημόσιο ρόλο με ταραχοποιό διάθεση, έλλειψη ουσιαστικών αιτημάτων, μανιχαϊσμό, δίχως διάθεση αυτοκριτικής. Της πλειοψηφίας η οποία διεκδικεί να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον – τους θεσμούς, τους πόρους, τις αξίες – με τρόπους που δεν ευτελίζουν το δημοκρατικό φρόνημα, και κυρίως διά της συμβολής τους στην προκοπή του τόπου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ