Ο αμερικανός θεατρικός συγγραφέας Αρθουρ Μίλερ έγραψε κάποτε ότι μια εποχή φτάνει στο τέλος «όταν οι βασικές ψευδαισθήσεις της έχουν εξαντληθεί». Σήμερα οι ψευδαισθήσεις περί εύκολης και συνεχώς αυξανόμενης ευημερίας που θα επιτυγχάνεται με παραδοσιακές λύσεις έχουν διαλυθεί. Η τελευταία ψευδαίσθηση που κατέρρευσε ήταν ότι η ανάπτυξη στην Ελλάδα θα μπορούσε να τροφοδοτείται μονίμως από έναν κλάδο, τον τουρισμό. Η αυξανόμενη ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια της 10ετούς κρίσης, θεωρήθηκε ότι θα αποτελέσει την «κότα με τα χρυσά αβγά» και στην περίοδο της ανάκαμψης. Προφανώς αδικούσε τον κλάδο που μας κράτησε στα δύσκολα, όλη αυτή η υπεραισιοδοξία. Αδικεί ακόμα περισσότερο τον τουρισμό, η τωρινή κριτική πολλών που λένε ότι πρέπει να στραφούμε με όλες μας τις δυνάμεις  σε άλλους κλάδους όπως η βιομηχανία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ