Γιατί τα ΜΜΕ ασχολούνται τόσο πολύ με την αντιπολίτευση, και ειδικά με τον ΣΥΡΙΖΑ, όταν μάλιστα αυτός, δημοσκοπικά, δεν μοιάζει να έχει δυναμική τη δεδομένη στιγμή; Την απάντηση τη δίνει (άθελά του;) ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Στέλιος Κούλογλου με ένα άρθρο του με τίτλο  «Πώς τα καταφέραμε πάλι, σύντροφοι;». Σε αυτό επισημαίνει πως «πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό ότι το πρόβλημα (του ΣΥΡΙΖΑ…) δεν οφείλεται ούτε στους δημοσκόπους ούτε στα – ναι, συχνά απαράδεκτα – ΜΜΕ» αλλά στο ότι «παρά το 31,5% τον Ιούλιο του 2019, ο ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία δεν έχει διαμορφώσει μια νέα φυσιογνωμία και ένα πρόγραμμα που να εμπνεύσει τους πολίτες». Ο ευρωβουλευτής επιπλέον σημειώνει πως «ο ΣΥΡΙΖΑ βυθίζεται σε μια αυξανόμενη εσωστρέφεια, χωρίς σαφή προσανατολισμό και συσπείρωση». Αν κάτι θα άλλαζα στην ανάλυσή του είναι η λέξη «εσωστρέφεια», που είναι φρικτά παρεξηγημένη και εν προκειμένω κομμάτι άστοχη: ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι εσωστρεφής, όχι διότι όλα όσα του συμβαίνουν βγαίνουν στη φόρα, αλλά γιατί τα στελέχη του μοιάζουν να αναζητούν καθημερινά προβολείς για προβολή – σχεδόν εκλιπαρούν τα ΜΜΕ να ασχολούνται μαζί τους.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ