Ο Χριστόφορος Μαρίνος είναι το νέο αίμα στην ομάδα των επιμελητών της σύγχρονης τέχνης. Χρόνια τώρα στην κλειστή ομάδα εκείνων που ασχολούνται και ενδιαφέρονται για τα εικαστικά πράγματα στη χώρα μας γνωρίζουν ότι πολύ προτού αναλάβει καθήκοντα επιμελητή εικαστικών εκθέσεων του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλησης και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) είχε παρουσιάσει στο κοινό εκθέσεις καλλιτεχνών που το ίχνος τους στην ελληνική εικαστική παραγωγή άλλοτε ερχόταν σε διάλογο με την πρωτοπορία ή ακουμπούσε στην παράδοση της ανώνυμης, λαϊκής τέχνης. Δηλαδή τα ήθελε όλα, τα έψαχνε πολύ και τα κατέγραφε συστηματικά, γνωρίζοντας την αξία που έχει η οργάνωση του αρχείου ως εργαλείο για όποιον ερευνά την Ιστορία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ