Υπάρχει μια φωτογραφία της Κοκό Σανέλ που δείχνει μια άλλη γυναίκα. Η Γκαμπριέλ στη δεκαετία του 1930 έχει γνωρίσει την επιτυχία του αρώματος που την έκανε θρύλο, έχει βάλει τις βάσεις της μοντέρνας σχέσης του σώματος με τα ρούχα (μέσα από τα «δάνεια» του ανδρικού ντυσίματος) κι έχει κερδίσει τον κόσμο της πρωτοπορίας χάρη στη φιλία της με τους καλλιτέχνες. Κι όμως, στο όχι και τόσο γνωστό φωτοπορτρέτο που της έκανε ο Αντρέ Κερτέτζ και το οποίο παρουσιάζεται στην έκθεση του ανακαινισμένου μουσείου μόδας Γκαλιερά στο Παρίσι, η Γκαμπριέλ Σανέλ δεν αντανακλά θρίαμβο και δόξα. Υπάρχει μελαγχολία σε αυτήν τη μαύρη της στολή με τον λευκό γιακά. Σαν μια μαθήτρια σε σχολή καλογραιών όπου έγινε δεκτή από συμπόνια για το παιδί που ο χήρος πατέρας του παρέδωσε στο ορφανοτροφείο μιας μονής.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ