Στην ταινία «Νόμος 4.000» του Γιάννη Δαλιαννίδη – που ειρήσθω εν παρόδω είναι κατά κάποιον τρόπο… επίκαιρη – τα εξωτερικά πλάνα αποτυπώνουν (και διασώζουν) την εικόνα της Κυψέλης του 1962. Σε αυτά, λοιπόν, βλέπουμε μια άλλη Αθήνα, αυτή των νεοκλασικών και των κομψών πολυκατοικιών του Μεσοπολέμου.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ