Η πανδημία, έχοντας επηρεάσει δραματικά τις αστικές και υπεραστικές μεταφορές, όπως και κάθε άλλη οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα, έφερε στην επιφάνεια ζητήματα λειτουργίας των πόλεων σε θέματα μετακινήσεων που επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία τους. Είναι κοινώς αποδεκτό πλέον, ότι κάθε πόλη πρέπει να στραφεί σε μια στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας μέσα από τη διαχείριση του συγκοινωνιακού συστήματος (λειτουργία Μέσων Μαζικής Μεταφοράς), τις αναπλάσεις που θα προωθούν τις ήπιες μορφές μετακίνησης (πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι), την αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας και τη λήψη περιβαλλοντικών μέτρων. Αυτοί οι τέσσερις κρίκοι είναι αλληλένδετοι και αποτελούν την ικανή και αναγκαία συνθήκη για να αλλάξει ο χαρακτήρας κάθε πόλης και να βελτιωθεί το βιοτικό επίπεδο των πολιτών. Οι Συγκοινωνιολόγοι διαχρονικά στηρίζουν την ανάπτυξη και λειτουργία των σύγχρονων Συγκοινωνιακών Συστημάτων στην Ελλάδα, με τεκμηριωμένες απόψεις και βιώσιμες λύσεις. Στη σημερινή εποχή ωστόσο, η αυξανόμενη πολυπλοκότητα των συγκοινωνιακών συστημάτων σε συνδυασμό με τις τεράστιες νέες δυνατότητες που φέρνει η ψηφιακή εποχή επιτείνουν την ανάγκη για Διεπιστήμονες Συγκοινωνιολόγους. Ο ρόλος των Συγκοινωνιολόγων πλέον δεν αρκείται στην παραδοσιακή προσέγγιση των προηγούμενων δεκαετιών, αλλά μετεξελίσσεται, αφενός με τη χρήση νέων τεχνολογιών, αφετέρου με την άμεση συνεργασία με άλλες ειδικότητες (πολεοδόμους, αρχιτέκτονες). Σε αυτό το πλαίσιο και σε Ελληνικό αλλά και διεθνές επίπεδο:
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ