Γέννημα – θρέμμα του θεάτρου, πριν ακόμη κλείσει τα σαράντα του χρόνια έχει καταπιαστεί, όχι μόνο ως ηθοποιός αλλά και ως σκηνοθέτης, με τα πιο «δύσκολα», τα πιο μεστά, τα πιο ουσιαστικά θεατρικά κείμενα. Σαίξπηρ, Μολιέρος, Ιψεν, Πιραντέλο, Γκαίτε, Γκολντόνι, Μπέρνχαρντ (το 2015 σκηνοθέτησε το «Ιμάνουελ Καντ» και την επόμενη χρονιά το «Ο Αδαής και ο Παράφρων» με μεγάλη όχι μόνο καλλιτεχνική αλλά και εμπορική επιτυχία). Ωστόσο, στο δημιουργικό και εκφραστικό του σύμπαν ο Πιραντέλο μπορεί να συναντά και να συμπορεύεται με τον Βαμβακάρη και την Μπέλλου – παράδοξες «εκλεκτικές συγγένειες» που κάνουν τον Γιάννο Περλέγκα να πατά με την ίδια αφοσίωση τη σκηνή των σπουδαίων παραστάσεων αλλά και τα λαϊκά πάλκα, όταν συμμετέχει σε αυτά ως μουσικός.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ