Στην Ξάνθη και το 2ο Λύκειο της πόλης, οι καθηγητές και η διοίκηση του σχολείου είχαν προνοήσει να φτιάξουν «ηλεκτρονικές» τάξεις τρία χρόνια νωρίτερα από την πανδημία. Εβλεπαν ότι το μέλλον της εκπαίδευσης απαιτεί «ηλεκτρονικές» γνώσεις και υποδομές και δεν χρειάστηκαν καμία εγκύκλιο ή υπουργική απόφαση που να τους κατευθύνει. Αν περίμεναν την κεντρική καθοδήγηση της πολιτείας, μάλλον θα συμμετείχαν στον συλλογικό «ηλεκτρονικό» πανικό που επικράτησε την άνοιξη στην εκπαιδευτική κοινότητα της χώρας, όταν η υγειονομική κρίση επέβαλε την ανάγκη της τηλεκπαίδευσης.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ