Στο τελευταίο του μυθιστόρημα με τίτλο «Πριν κοιμηθείς με τον διάβολο» (εκδ. Κριτική) μεταφερόμαστε στην Αθήνα του 1930. Μέσα στη δίνη του αμερικανικού κραχ και της οικονομικής κρίσης στην Ευρώπη, η Ελλάδα αναζητά ένα νέο δάνειο. Η πόλη προσπαθεί να αφομοιώσει τα κύματα των προσφύγων και να αντιμετωπίσει το καινούργιο έγκλημα. Με αυτό ασχολείται και ο Φιλότιμος Βάκχος, κοσμικογράφος στα «Αθηναϊκά Νέα». Η έρευνά του θα τον φέρει σε επαφή με τον μεθυστικό κόσμο της νεοσύστατης κινηματογραφικής παραγωγής στην Ελλάδα και τον χώρο του ρεμπέτικου και του περιθωρίου. Οπως λέει στη συνέντευξή μας ο Γιάννης Σκαραγκάς οι αναφορές αυτές: «Δραματοποιούν τα δύο επίπεδα συνδέσεων της τραυματισμένης αθηναϊκής ψυχής εκείνης της εποχής. Από τη μία ο κόσμος της φαντασίωσης και της επινόησης της νέας της ταυτότητας μέσα από τη νεοσύστατη κινηματογραφική παραγωγή, από την άλλη η μουσική έκφραση του περιθωρίου, που από τα γκέτο και τους τεκέδες μπαίνει στο αστικό κέντρο και τον κόσμο του».
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ