Στο τελευταίο του μυθιστόρημα με τίτλο «Πριν κοιμηθείς με τον διάβολο» (εκδ. Κριτική) μεταφερόμαστε στην Αθήνα του 1930. Μέσα στη δίνη του αμερικανικού κραχ και της οικονομικής κρίσης στην Ευρώπη, η Ελλάδα αναζητά ένα νέο δάνειο. Η πόλη προσπαθεί να αφομοιώσει τα κύματα των προσφύγων και να αντιμετωπίσει το καινούργιο έγκλημα. Με αυτό ασχολείται και ο Φιλότιμος Βάκχος, κοσμικογράφος στα «Αθηναϊκά Νέα». Η έρευνά του θα τον φέρει σε επαφή με τον μεθυστικό κόσμο της νεοσύστατης κινηματογραφικής παραγωγής στην Ελλάδα και τον χώρο του ρεμπέτικου και του περιθωρίου. Οπως λέει στη συνέντευξή μας ο Γιάννης Σκαραγκάς οι αναφορές αυτές: «Δραματοποιούν τα δύο επίπεδα συνδέσεων της τραυματισμένης αθηναϊκής ψυχής εκείνης της εποχής. Από τη μία ο κόσμος της φαντασίωσης και της επινόησης της νέας της ταυτότητας μέσα από τη νεοσύστατη κινηματογραφική παραγωγή, από την άλλη η μουσική έκφραση του περιθωρίου, που από τα γκέτο και τους τεκέδες μπαίνει στο αστικό κέντρο και τον κόσμο του».
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ