Αποζημίωση 2.000 ευρώ καλείται να πληρώσει – με βάση δικαστική απόφαση – σε καταναλωτή μια επιχείρηση, η οποία προέβαινε σε τηλεφωνικές κλήσεις για διαφημιστικούς σκοπούς, παραβιάζοντας τον νόμο για τα προσωπικά δεδομένα. Η σημαντική απόφαση, που αφορά μεγάλο αριθμό καταναλωτών, εκδόθηκε από το Ειρηνοδικείο, όπου προσέφυγε ο εν λόγω πολίτης, γιατί δεχόταν επανειλημμένες διαφημιστικές κλήσεις, παρά το γεγονός ότι, με βάση τη νομοθεσία, είχε ζητήσει εγγράφως και με e-mail να διαγραφεί από τα σχετικά μητρώα της διαφημιζόμενης εταιρείας.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ