Στην αγωνία τους να αφήσουν το στίγμα τους στην πολύπαθη Παιδεία, οι εκάστοτε αρμόδιοι υπουργοί (οι οποίοι σημειωτέον λόγω και της… δυσκολίας της συγκεκριμένης θέσεις «πέφτουν» συνήθως γρηγορότερα από τις κυβερνήσεις που υπηρετούν) μάλλον κάτι έχουν αντιληφθεί λάθος. Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η εμμονή που παρουσιάζουν με το που καθίσουν στην «ηλεκτρική καρέκλα» του Αμαρουσίου για αλλαγή του συστήματος εισαγωγής στα ΑΕΙ. Αποτέλεσμα; Μαθητές που ξεκινούν, για παράδειγμα, φέτος το Λύκειο να μη γνωρίζουν με ποιο εξεταστικό σύστημα θα το ολοκληρώσουν. Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι το υπάρχον σύστημα πανελλαδικών εξετάσεων είναι το καλύτερο, ωστόσο είναι κοινώς αποδεκτό το γεγονός ότι αποτελεί μια από τις ελάχιστες αδιάβλητες διαδικασίες στη χώρα. Αντί, λοιπόν, τα επιτελεία των υπουργών να αναλώνονται -διαχρονικά – στην κατάργησή του, μήπως θα ήταν προτιμότερο να εστιάσουν σε μικρές βελτιωτικές κινήσεις; Αυτό, τουλάχιστον, συμβαίνει σε κράτη με εκπαιδευτικά συστήματα-πρότυπο…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ