Το Χόλιγουντ καταπιάνεται πού και πού με τη μεταφορά ηρώων στον χρόνο – ας μην ξεχνάμε ότι η πρώτη υποψηφιότητα του Τομ Χανκς για Οσκαρ ήταν για την ταινία «Big» της Πένι Μάρσαλ όπου υποδύθηκε ένα παιδί στο σώμα ώριμου άντρα. Ιδέα την οποία «υιοθέτησε» με γλυκό τρόπο η αισθηματική κομεντί του Γκάρι Γουίνικ «Ξαφνικά… 30» («13 going on 30», ΗΠΑ, 2004) που μεταδίδεται στις 14.00 την Κυριακή 21 Νοεμβρίου από το Mega στο πλαίσιο του Mega Cinema. Είναι η ιστορία της 13χρονης Τζένα (Κρίστα Μπ. Αλεν), η οποία, έπειτα από μια ευχή της που πιάνει τόπο, μετατρέπεται σε επιτυχημένη και γοητευτική τριαντάρα (Τζένιφερ Γκάρνερ – ιδανική επιλογή για τον ρόλο). Βεβαίως, η ζωή στα 30 δεν είναι ο παράδεισος που η Τζένα φανταζόταν γιατί ενώ αποκτά όλα όσα πάντοτε επιθυμούσε, δεν έχει πια κοντά της τον καλύτερό φίλο της προεφηβικής της ηλικίας, τον Ματ (Σον Μαρκέτ). Εξαιρετικά ευχάριστη και ψυχαγωγική ταινία, στην οποία μάλιστα τον Ματ σε ώριμη ηλικία υποδύεται ο Μαρκ Ράφαλο, όταν βρισκόταν στην αρχή ακόμα της εξαιρετικής καριέρας που έμελλε να ακολουθήσει στον κινηματογράφο. Στις 23.50 το βράδυ της προηγούμενης μέρας (Σάββατο 21/11), η «Αποπλάνηση ενός ξένου» («Perfect stranger», ΗΠΑ, 2007) προσφέρει άλλου τύπου ψυχαγωγία. Η Χάλι Μπέρι και ο Μπρους Γουίλις είναι οι πρωταγωνιστές αυτού του καλογυρισμένου και γεμάτου σασπένς θρίλερ, που στην ουσία είναι ένα κυνηγητό «γάτας ποντικού» με τη σφραγίδα του έμπειρου σκηνοθέτη Τζέιμς Φόλεϊ: η Μπέρι κρατά τον ρόλο της αποφασιστικής ρεπόρτερ που προσπαθεί να ανακαλύψει αν ο πανίσχυρος ιδιοκτήτης μιας τεράστιας διαφημιστικής εταιρείας (Γουίλις) κινείται, όπως η ίδια υποψιάζεται, στην παρανομία και το έγκλημα. Για να τα καταφέρει γίνεται υπάλληλός του ρισκάροντας έτσι όχι μόνο την καριέρα της (αν έχει άδικο), αλλά και τη ζωή της (αν έχει δίκιο).
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ