Παρότι ο χρόνος τελειώνει για τους ενδιαφερόμενους υποψήφιους αγοραστές του ακινήτου των 350.745,10 τ.μ. στον χώρο των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, τα ερωτηματικά για τις πραγματικές δυνατότητες μιας παραγωγικής ανασυγκρότησης της άλλοτε κραταιάς ναυπηγικής βιομηχανίας μέσω βιώσιμων επενδύσεων πληθαίνουν. Ο διαγωνισμός για το μεγάλο ενιαίο ακίνητο του Σκαραμαγκά – στην επικράτεια του οποίου ανήκουν μεταξύ άλλων η ναυπηγική κλίνη (με έτος κατασκευής το 1958, ενώ το 2000 έγιναν επισκευαστικές εργασίες στα πλευρικά τοιχώματα και τις σιδηροτροχιές) και η μόνιμη δεξαμενή Νο 4 (με έτος κατασκευής το 1970) – λήγει ως προς την υποβολή δεσμευτικών οικονομικών προσφορών το πρωί της Παρασκευής 27 Νοεμβρίου 2020. Για το ποιοι θα εμφανιστούν για να παραδώσουν τις προσφορές τους – λίγο πριν από το μεσημέρι εκείνης της ημέρας – κανείς δεν είναι σίγουρος. Ακόμη περισσότερο κανείς δεν είναι σίγουρος ούτε για το ύψος των προσφορών, ούτε για το αν θα διασφαλιστεί μέσα από τα σχέδια των υποψήφιων αγοραστών η αναγέννηση του ναυπηγείου. Με άλλα λόγια, μπορεί το ακίνητο να είναι ελεύθερο βαρών καθώς προέρχεται από διαδικασία ειδικής εκκαθάρισης, αλλά τίποτα δεν διασφαλίζει ότι ο νέος ιδιοκτήτης θα θελήσει να δαπανήσει χρήμα με ουρά προκειμένου να μην του μείνουν στα χέρια υποδομές που έχουν υπερβεί τα όρια της συνταξιοδότησής τους και οι οποίες υπό κανονικές συνθήκες θα είχαν βρει τη θέση τους στα «παλιοσίδερα». Σε διαφορετική περίπτωση, το μεγάλο ακίνητο δίπλα στη θάλασσα μπορεί να γίνει πόλος οικιστικής ανάπτυξης…
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ